YES


Het vervolg van de zindelijkheidstraining
Zoals jullie in mijn vorige blog konden lezen, zijn wij begonnen met zindelijkheidstraining.
Veel gemengde reacties gekregen.'Wat goed', 'Wat knap', 'Wow wat vroeg', 'Niet een beetje te vroeg?'
Sommige reacties vond ik erg leuk en sommige bij sommige reacties dacht ik echt. Dit mogen wij toch zelf weten? Lauren lijkt er klaar voor en waarom niet?

Inmiddels begint het steeds meer een routine te worden om Lauren op het potje te zetten. Eigenlijk gaat ze nu vrijwel zelf naar het potje als wij zeggen 'Lauren even op het potje?'
Afgelopen zaterdag heeft ze wel drie keer een plasje op het potje gedaan. Oeps, zo gaat die stickerkaart wel heel erg hard.
Nou dat ik ook wel gebleken want binnen het weekend had ze haar 5 stickers binnen.
Daar hoorde natuurlijk een cadeau bij.
Bij de eerste volle stempelkaart van 5 stickers vonden wij het belangrijk om een wat groter cadeau te doen.
Zo kreeg ze van ons een tekenbord die je steeds kunt uitwissen. Wij weten dat Lauren daar bij de gastouder vaak mee speelt.

Nu blijven we oefenen. En heeft ze een nieuwe stickerkaart gekregen voor 10 stickers. 5 ging wel heel erg snel. 

Wat leuk dat je mijn blog hebt gelezen.
Liefs,
xx








Reacties

Populaire posts