Hunter & Lauren


De mensen die mij persoonlijk ook kennen weten dat wij een viervoeter in huis hebben.
Hunter, onze chocolade bruine labrador.
Weet je hoe geweldig het is om die in huis te hebben? Ik wel! Ik kan je vertellen. Ik kan er niet zonder!
Soms kan ik Hunter wel achter het behang plakken, maar meestal is het een feestje.
Vanaf het moment dat wij in verwachting waren kwam Hunter steeds vaker bij mij op schoot liggen. Hij moest dichtbij mij zijn. Mij beschermen voor alles. Iedereen moest voorzichtig doen.

Deze foto kreeg de baby al een kusje! (Lief he)


Mijn vriend en ik vonden het ook belangrijk om Hunter bij Lauren te laten wanneer we thuis zouden komen.
Het liep allemaal anders dan gepland. Lauren bleef een week langer in het ziekenhuis en ik moest 4 dagen blijven. Niet zoals je allemaal hoopte dat het zou gaan.
Toen wij eenmaal compleet waren. Thuis met zijn viertjes was dat een geweldig moment. Hunter die de maxicosi indook om zijn nieuwe vriendinnetje voor het eerst te gaan ontmoeten. Een moment, die ik nooit meer zal vergeten.


Liefs,
xx


Wordt vervolgd.

Reacties

Populaire posts