Daag oktober





Er is alweer een maand in 2017 voorbij. Oktober, wat was je leuk. Hopelijk wordt november er net zo één.
Veel leuke dingen gedaan waaronder een heerlijke herfstvakantie.
Ik neem jullie mee aan de hand van foto's.
Op de zolder stond deze bolderkar. De bolderkar die wij twee jaar geleden van mijn ouders hebben gekregen.
Ideaal om nu maar eens van de zolder te halen en dat hebben wij dan ook gedaan.
Meteen mee aan de wandel. Lauren vond het geweldig! Dat is ook wel te zien op deze foto.

Knuffelen met Hunter doet Lauren het liefst. Ze kruipt het liefst bij Hunter en gaat dan heerlijk tegen hem aanliggen.
Soms vind Hunter het niet fijn en loopt hij meteen weg. Gelukkig mocht ik er wel even een foto van maken.

Neefje Milan heeft deze maand ook bij ons gelogeerd. Dit was erg gezellig! Hier begroetten ze elkaar. Dikke liefde tussen die twee.
Lauren is gek op tekenen. Vooral met stiften. Op de foto is Lauren aan het tekenen bij de gastouder. Op donderdag en vrijdag gaat Lauren naar de gastouder omdat ik dan werk. Heerlijk om dit soort foto's te ontvangen tijdens het werken.
Een mijlpaal deze maand: lopen aan één handje. Hier loopt Lauren samen met papa.
Iedere avond lopen wij een rondje met onze viervoeter en het gezin. Dit is voor ons echt een moment waar ik ontzettend van geniet. Even een wandeling. Een moment dat we even tijd hebben voor elkaar.


Dag knapperd! Wij zijn onwijs gek op jou!

Reacties

Populaire posts