Oefenen


Terwijl ik vandaag verder bezig ga met het uitzoeken van de blog is Lauren een dagje bij de gastouder.
Ik mag van mijzelf ook even een dagje ME-TIME. Heel erg belangrijk.
Vanochtend heb ik een ochtend op de zolder gerommeld. Wij willen de zolder nog isoleren en dit klusje blijft steeds liggen. Door de jaren heen, 4 jaar, hebben wij veel 'zooi' verzameld en daar mag van mij nu een eind aan komen.

Nu ben dus nog druk bezig om te ontdekken hoe alles op de blog werkt. Steeds een beetje meer leer ik. Vooral door te doen en af en toe iets te wijzigen kom ik erachter wat ik wel en niet leuk vind. En ik denk dat ik het zo maar eerst laat.

Liefs,
xx

Hier wat fotootjes die ik toegestuurd kreeg van de gastouder:
                                                   Mevrouw hield een kussengevecht!
Gezellig wandelen 

Reacties

Populaire posts