Sinterklaas

Ieder jaar kijk ik weer uit naar deze tijd van het jaar. Ik vind het heerlijk, maar ook een erg drukke periode. Ik geniet enorm van Sinterklaas en straks ook Kerst. Dat komt misschien ook doordat er nu een inimini rond kruipt en loopt in huis.

Ik krijg niet alleen veel mee van Sinterklaas doordat ik moeder ben. Ik ben werkzaam als juf. Ik werk in groep 4/5 en dat is natuurlijk net het jaar voor kinderen dat ze wel of niet  meer geloven in die beste man.
Er zijn in mijn groep al veel kinderen die niet meer in Sinterklaas geloven. Er was zelfs van de week een leerling die helemaal verdrietig was. Hij kon uiteindelijk vertellen waarom hij verdrietig was en dat kwam omdat hij al wist dat Sinterklaas niet meer bestaat, hij ook nog eens had gehoord dat ook de Kerstman niet bestaat. Dat vond hij toch wel zo erg.

Ik vind het leuk om Sinterklaas dingen te maken. Voor zowel thuis als in de klas. Pinterest is daarom mijn beste vriend. Leuke knutselwerkjes zoeken.

Het Sinterklaas journaal wordt weer gevolgd. Sinds gisteren is dat om 18.00 weer op tv. Gisteren zaten wij dan ook aan de buis gekluisterd.



In mijn vorige blog heb je kunnen lezen bij www,elkeblog.net dat je iets kunt winnen. Het slaat nog niet echt aan merk ik, jammer. Wil je als nog kans maken?
Check mijn instagramaccount: marjo_leinn en zoek de orginele foto op waar ik de afbeelding deel:
Volg mij en like het bericht. Dat is al voldoende. Zeg het tegen een ander. Leuk om te winnen, toch?

Reacties

Populaire posts