Het tasje vullen


Morgen gaat Lauren weer naar de Gastouder Ratjetoe. Een geweldige Gastouder. Het is voor Lauren echt thuiskomen bij mensen en dieren.
Onze Gastouder heeft een hond (wij thuis ook) en heeft twee katten, waar Lauren gek op is. 
Vorig jaar ging Lauren nog 4-5 dagen naar de Gastouder, sinds dit schooljaar gaat ze nog maar 2 vaste dagen en soms nog een middagje in de week. Dit omdat ik minder ben gaan werken. Ik werkte fulltime en nu parttime. Ik werk als juf in het Speciaal Onderwijs.
Lauren geniet enorm bij de Gastouder en roept de hele week al Anne, Anne, Anne! En als ze bij de Gastouder is roept ze continu mama, mama, mama, haha!

's Avonds pak ik Lauren haar tas altijd in zodat het allemaal klaar ligt. 's Morgens heb ik daar meestal geen tijd voor.
Nu ik deze toffe tas gewonnen heb van iamalittlecompany dacht ik die ga ik meenemen naar de opvang. Het is toch een beetje een klein bedrijfje het mama zijn en dat vond ik wel grappig en passen.
Wat zit er nu allemaal in Lauren haar tas:

Een boek waarin de Gastouder een verhaaltje schrijft.
Hij is van Pauline Oud. Ik vind het erg vrolijk. De Gastouder kan er dan iets leuks inschrijven. Over het slaapje, eten en wat ze gedaan hebben.
Kleertjes voor de dag. Ik breng Lauren meestal in haar pyjama omdat wij om 7 uur de deur uitgaan. Ik laat haar vaak zolang mogelijk slapen. Een schone luier om, een washandje over haar gezicht en gaan.
Vaak drinkt ze dan een flesje melk in de auto.
Schoenen en vandaag zijn het haar rode Adidasjes. 
Reserve kleding een romper en een trui. 
Een muts en sjaal. Buiten is het alweer lekker fris. Een muts en colsjaal kunnen dan ook echt niet ontbreken. Dit setje kocht ik bij de Wibra. 




Reacties

Populaire posts